Melaka dag 2 - Reisverslag uit Malakka, Maleisië van DubaiMaleisie - WaarBenJij.nu Melaka dag 2 - Reisverslag uit Malakka, Maleisië van DubaiMaleisie - WaarBenJij.nu

Melaka dag 2

17 December 2014 | Maleisië, Malakka

Vanmorgen net op tijd wakker geworden voor het ontbijt. Lynn is vannacht ziek geweest, haar tandjes komen door. Ze heeft veel gehuild en na wat pijnstillers is ze uiteindelijk in slaap gevallen. We zijn gaan ontbijten in de skybar, vanuit hier heb je mooi uitzicht over Melaka. Na het ontbijt zijn papa en Britt met de auto op pad gegaan om de voorruit te laten maken. Mama en Lynn zijn gaan shoppen in de shoppingmall onder het hotel. Papa en Britt waren gelukkig snel weer terug dus konden we nog naar de skybar gaan voor het gratis welkomstdrankje. Daarna zijn we de stad ingelopen op zoek naar de frozen riksja, vandaag mocht Britt namelijk een tochtje maken in de riksja. Uiteindelijk vinden we er eentje en maken we een tochtje langs de bezienswaardigheden. Melaka is een oude stad met veel historie. Na de tocht lopen we nog langs wat "rode" gebouwen die door de Nederlanders zijn gebouwd. Daarna gaan we eten bij de pizzeria, ze hebben er live muziek.
Het was weer een leuke dag met een lekkere en gezellige afsluiting.