Port Dickson dag 2/ Kuala Lumpur dag 1 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van DubaiMaleisie - WaarBenJij.nu Port Dickson dag 2/ Kuala Lumpur dag 1 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van DubaiMaleisie - WaarBenJij.nu

Port Dickson dag 2/ Kuala Lumpur dag 1

22 December 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vandaag vertrekken we weer. Papa en Britt gaan eerst nog even zwemmen en snorkelen in de zee. Britt vindt het allemaal even leuk en kan ook erg goed snorkelen.

Om 13.00 uur vertrekken we weer richting Kuala Lumpur. Het is ongeveer een uurtje rijden. We gaan naar het Mandarin Oriental Hotel. We vinden het hotel vrij snel en het ziet er weer super uit. We pakken rustig de spullen uit en papa en Britt gaan natuurlijk weer eerst het zwembad verkennen.
'S avonds gaan we iets eten om de hoek bij een heerlijk restaurantje. Ze hebben er heerlijke huisgemaakte limoncello, een citroendrankje. We zien ook carpaccio op de kaart staan en bestellen die natuurlijk meteen, hij is iets anders maar heerlijk. We hebben mooi uitzicht op de fontein waar een mooie show wordt gegeven. Prachtig!!