Kuala Lumpur dag 4 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van DubaiMaleisie - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur dag 4 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van DubaiMaleisie - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur dag 4

14 December 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vandaag gaan we naar een ander hotel voor twee nachten: Majestic Hotel.

We vertrekken rond 12.00 uur met een taxi naar ons nieuwe onderkomen. Als we daar aankomen blijkt het ook weer een superhotel te zijn. En omdat het erg vol is krijgen we zelfs een suite aangeboden. De kamer bestaat uit een zit- en slaapgedeelte, een badkamer met tv en een aparte toilet. We gaan eerst even ontbijten/ lunchen. Het is zondag en het blijkt dan erg druk te zijn met familie- en verjaardagsetentjes. Iedereen is mooi aangekleed en lunchen dan blijkbaar erg uitgebreid. De lunch is in de vorm van een lopend buffet en zeer uitgebreid.

Met volle buiken gaan papa en Britt nog even zwemmen en mama en Lynn gaan alvast naar de kamer. Lynn gaat heerlijk slapen en mama ruimt de spullen op.

Als iedereen weer schoon en fris is gaan we naar China Town. Dit is een Chinese wijk. We gaan te voet vanaf het hotel, dat blijkt toch ook nog een zoektocht te zijn maar we zien al snel de Chinese kenmerken. Er zijn erg veel kraampjes en het is er erg warm. We eten wat in een drukke straat bij een plaatselijk tentje Het smaakt erg lekker en het is er gezellig druk. Op de terugweg vinden we voor Britt een supermooie rugzak van Frozen. Dan is het weer tijd om terug naar het hotel te gaan, we nemen toch maar een taxi...