Kuala Lumpur dag 2 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van DubaiMaleisie - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur dag 2 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van DubaiMaleisie - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur dag 2

12 December 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vandaag gaan we de beroemde Petronas Twin Towers bezoeken. Vanaf het hotel lopen we naar het Pavillon waar we eerst even gaan ontbijten/ lunchen. Bij het Pavillon begint een overdekte loopbrug naar de Twin Towers. Heerlijk zo'n brug met op de meeste plaatsen airco, en je loopt ook nog eens in de schaduw. Dat is erg fijn bij een temperatuur van 33 graden. We komen weer langs een shoppingmall en een foodcourt, het is ongelofelijk op hoeveel plaatsen je hier kunt eten. Bij de Twin Towers kopen we een kaartje en we moeten een uurtje wachten tot we naar boven mogen. Eerst gaan we de torens even van de buitenkant bekijken en het park wat erbij ligt.

Daarna weer even snel afkoelen in de shoppingmall. Om 16.00 uur kunnen we naar boven in de torens. Eerst gaan we naar de skybridge op de 63e verdieping. Wat een mooi uitzicht!!
Daarna met de lift nog verder naar boven en wel naar de 83e verdieping. Het uitzicht is erg indrukwekkend. Na het maken van wat mooie foto's gaan we weer naar beneden.
We besluiten om iets te gaan eten bij the Apartment onderaan de Twin Towers. Inmiddels is het gaan regenen maar gelukkig kunnen we overdekt teruglopen naar het hotel.