Kuala Lumpur dag 1 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van DubaiMaleisie - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur dag 1 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van DubaiMaleisie - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur dag 1

11 December 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Na een lange vlucht van ongeveer 7 uurtjes komen we aan in Maleisië.

Britt en Lynn hebben heerlijk geslapen in het vliegtuig. Papa en mama daarentegen niet. Om 08.30 uur komen we aan in Kuala Lumpur. Nadat we onze koffers hebben gaan we snel naar ons hotel: The Royal Chulan. Het is een mooi groot hotel en papa en Britt gaan, zoals gewoonlijk, meteen zwemmen. Mama en Lynn blijven op de kamer. Mama wilde koffers eerst uitpakken maar is zo moe dat ze meteen in slaap valt.
Papa en Britt komen ook nog even bijslapen. Met z'n vieren slapen we tot 17.30 uur.
's Avonds zijn we naar het Pavillon gelopen, een shoppingmall om de hoek met op de begane grond veel eetgelegenheden. We hebben lekker op een terras gezeten. Britt en Lynn vonden het geweldig en genoten van de aandacht die ze kregen. Iedereen wilde op de foto met de dames.

Om 23.00 uur gaan we terug naar het hotel en lekker naar bed.